|
|
ОСНОВЕН КУРС ЗА ОБУЧЕНИЕ по ИСФУ “БИЗНЕС НАВИГАТОР”
Провеждат се присъствено в компютърната зала на Комерс Финанс АД , София, ул. Г. Бенковски 21 и като уебинари с платформата Team Viewer Meeting
Дати на провеждане: 04.12.2023 от 09:30- 12:30 ч. и 13:30- 15:30 ч. Присъствен 18.12.2023 от 09:30- 12:30 ч. и 13:30- 15:30 ч. Уебинар
Tема 1: Организация на работа– клавиши, интерфейс, менюта и подменюта, работа с таблици, локатори.
Tема 2: Индивидуални пароли за ИСФУ “Бизнес Навигатор”. Нива на достъп.
Tема
3: Вградени модели на счетоводството на фирми с различен предмет на
дейност, използвани в ИСФУ “Бизнес Навигатор”. Създаване на нова фирма
по избран модел.
Тема 4: Настройки на базовите данни към
особеностите на фирмите. Настройка на индивидуалния сметкоплан –
дефиниране на сметки и подсметки. Дефиниране на нова сборна сметка и
свързване на подсметките към нея.
Тема 5: Аналитичност на
сметките. Типове аналитичности – стандартно заложени. Дефиниране на
нови типове аналитичности. Номенклатури – понятия, кодиране, нива.
Връзка между номенклатури и партиди.
Тема 6: Данъци – стандартно заложени в ИСФУ “Бизнес Навигатор”. Автоматично контиране на данъци и отстъпки.
Тема 7: Години, периоди и папки – определение и работа с тях. Работа едновременно в много периоди. Откриване на папки.
Тема
8: Типове документи. Въвеждане на входящи и изходящи документи.
Критерии за избор на тип документ. Разчети с контрагенти. Незабавно и
отложено осчетоводяване на документи. Автоматично контиране и
разглеждане на счетоводните статии на един документ. Осчетоводяване на
отделен документ, цяла папка или цял период.
Тема 9: Автоматично плащане по фактура. Следене на разплащанията с клиенти и доставчици. Работа с отворени позиции.
Tема
10: Доставки и продажби на материални запаси. Видове документи и работа
с тях. Въвеждане на контрагенти. Изписване на стоки. Видове отчети.
Тема 11: Възможности за корекция на документ – сторниране на документ, деактивиране на документ
Тема 12: Валута и автоматично отчитане на валутни разлики. Работа с валутни сметки. Документи за отчитане при валутни сделки.
Тема 13: Преоценки на валутните активи и пасиви, вземанията и задълженията. Видове справки.
Тема
14: Дневници на покупки и продажби - изготвяне, отпечатване и записване
на файловете по ДДС. Данъчна декларация по ДДС. Виес декларация.
Тема 15: Дълготрайни материални и нематериални активи и амортизации – принципи и видове използвани методи на амортизация.
Тема 16: Съставяне на амортизационен план. Автоматично начисляване на амортизации. Справки за дълготрайни активи и амортизации.
Тема
17: Предназначение и информация от основните отчети. Отчети - Оборотни
ведомости за материални сметки. Филтриране на информацията по
справките.
Tема 18: Системни функции. Архивиране на данни.
Тема 19: Мултимедийни уроци. Документация за ИСФУ “Бизнес Навигатор”. |
 |
КУРС |
|
|
Цена 60 € с ДДС:
За записване: GSM: 0879-605 248
Телефони: 02-986 77 22; 02-986 12 34; 02-986 12 32; 02-981 72 26; 02-986 78 32,
Изпратете Вашата заявка сега! |
|
|
|
на е-mail: |
|
|
|
kurs@cfinance.bg
|
|
|
 | |